Saturday, 4 June 2011

penin penin lalat -__-'



mangun PAGI ngohok ngingi , nyuhi muhe nan manhi. ok yang tadi tu aktiviti lepas bangun tido KALAU paham la sebab tu version SengHau .hahaha gurau je. yang berkenaan manela tau mintak maap la yer hee. yang sebenarnya nak bagitahuuu *kelate skekk  yang kawe pening pale bangu pagi2 nih. tahuuu kawe nape tibe pening ni datee.haihh saba jela. tapi tak mengapa mungkin saya akan kembali pulih sebentar lagi kerana baru teringat yang harini saya akan keluar dating dengan makwe saya hehehe. sukanya. rindu tau. adoy menyampah mak dengar puii. macam laa lama sangat xjumpa en hahah. ok lah setakat ini sahaja. xtau nak merepak apa dah. 
byee...and,

No comments:

Post a Comment