Thursday, 10 March 2011

Orang buat blog aku nak buat blog jugak apadahal!


Salam 1Malaysia semua. Nama diberi Muhammad Naqib tetapi ade tetapi tuh. saya dipanggil Cina Bukit,punca masih tidak dikenal pasti. oleh itu saya redho saya terima je lah dah tu yg mereka suka nak buat macam mana. sebenarnya xtahu nak tulis apa pun ni. just nak introduce myself la kata kan en en haha bongok. dah la esok la tulis lagi. buat masa ni xda idea yg bernas lagi mahu ditulis dalam ini belogg juga. byee =)

No comments:

Post a Comment